Payroll accounting and administration

Loialte Web სახელფასო აღრიცხვა და ადმინისტრირება (WEB) 01

What are we doing?

სახელფასო აღრიცხვის წარმოება მოიაზრებს თანამშრომელთა მიერ გაწეული სამუშაოს შესაბამისად ანაზღაურების დაანგარიშებას სხვადასხვა სქემის საშუალებით. მომსახურება მოიცავს:

  • ორგანიზაციული საჭიროებებიდან და სპეციფიკიდან გამომდინარე ანაზღაურების სქემის სისტემის შერჩევა და შემუშავება, რომელიც შესაბამისობაშია შრომით და საგადასახადო კანონმდებლობასთან
  • თანამშრომელთა მიერ ნამუშევარი დროის შესაბამისად ყოველთვიური სახელფასო უწყისის მომზადება
  • თანამშრომელთა ყოველთვიური სახელფასო ცვლილებების ასახვ და შესაბამისი დოკუმენტაციის მომზადება
  • თანამშრომელთა შვებულებების მართვა და შესაბამისი ინფორმაციის ასახვა (უხელფასო შვებულება, ბიულეტინი,დეკრეტული შვებულება და სხვა).
  • კომპანიაში დანერგილი სხვადასხვა ბენეფიტების მართვა (დაზღვევა, კვება, ტრანსპორტირება, ავანსი და ა.შ)
  • არსებობის შემთხვევაში კომპანიაში დანერგილი მატერიალური საბონუსე სისტემის დაანგარიშება და ასახვა
  • ზეგანაკვეთურად ნამუშევარი საათების დაანგარიშება და ასახვა
  • კომპანიაში დანერგილი დისპლინალური გადაცდომებთან დაკავშირებული ფინანსური პასუხისმგებლობების ასახვა
  • მივლინების ხარჯების გაანგარიშება და საჭიროების შემთხვევაში შესაბამისი დოკუმენტაციის მომზადება
  • სახელფასო უწყისთან დაკავშირებული გადასახადების გაანგარიშება
  • სახელფასო აღრიცხვასთან დაკავშირებული ყოველთვიური რეპორტის და ანალიტიკის წარმოება
  • სახელფასო უწყისის მომზადებასთან დაკავშირებული ნებისმიერი დოკუმენტის მომზადება და თანამშრომელთათვის გაცნობის უზრუნველყოფა
  • სახელფასო უწყისთან დაკავშირებული უკუკავშირის წარმოება თითოეული თანამშრომლისთვის
  • საგადასახადო ორგანოებისთვის საჭირო ანგარიშის (შესაბამისი დეკლარაციის დანართის მომზადება) და დოკუმენტების მომზადება/ წარდგენა
  • საპენსიო სააგენტოში წარსადგენი დეკლარაციისთვის ინფორმაციის მომზადება/წარდგენა
  • საბანკო გადარიცხვებისთვის შესასრულებლად აუცილებელი ფაილების შექმნა/ატვირთვა
  • Hr პროცესებთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის მომზადება
  • Rs.ge (დაქირავებულ პირთა რეესტრის მართვა)

სახელფასო ადმინისტრირების და აღრიცხვის მომსახურება არამხოლოდ ამარტივებს ფინანსური პროცესების მართვას, არამედ უზრუნველყოფს რესურსების ეფექტურ განაწილებას, ამცირებს რისკებს და ზრდის საერთო ოპერაციულ პროდუქტიულობა.

What sets us apart?

  • ბიზნესზე ორიენტირებული HR მიდგომები – ჩვენს მიერ განსაზღვრული სახელფასო პოლიტიკა ყოველთვის მიმართულია ბიზნესის ძირითადი მიზნების განხორციელებისკენ, რაც შედეგად განსაზღვრავს ჩვენი მომსახურების წარმატებას
  • Flexibility in the service process – we provide services to customer organizations both remotely and hybridly, and if necessary, it is possible to fully send a Loialte employee to the client’s workplace.
  • კონფდენციალურობის მაღალი ხარისხი – სახელფასო უწყისის მომზადება დაკავშირებულია თანამშრომელთა პირადი ინფორმაციის და ფინანსური მონაცემების დამუშავებასთან. ჩვენი გუნდი უზრუნველყოფს მონაცემთა კონფიდენციალურობის დაცვას ადგილობრივი კანონმდებლობის და საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისად
  • Professional expertise – საქართველოს კანონმდებლობაში ცვლილებები ხშირად ხდება, რაც მოითხოვს განახლებულ ინფორმაციაზე უწყვეტ წვდომას და რეგულაციებთან შესაბამისობას. ჩვენი მომსახურება სხვადასხვა კომპეტენციის პროფესიონალი და გამოცდილი ექსპერტების ჩართულობით საშუალებას გაძლევთ მუდმივად ინფორმირებული იყოთ საგადასახადო და შრომითი კანონმდებლობის სფეროში განხორციელებულ ცვლილებებთან დაკავშირებით.
  • Customer care – By working with Loialte, our clients receive the best customer experience. This is one of our top priorities.
  • Experience in international projects – our portfolio includes many ongoing or successfully completed projects both in Georgia and in various countries around the world (including Central Asia and the Middle East).
  • Services throughout Georgia – Georgia Working in the regions is one of our priorities. Loialte is represented by 4 branches in Tbilisi and Batumi, although we implement projects in all regions of Georgia.

Benefits for your business

  • დროითი და ფინანსური რესურსების ოპტიმიზაცია – სახელფასო აუთსორსინგი საშუალებას მისცემს თქვენს კომპანიას ფოკუსირება მოახდინოს თავის ძირითად საქმიანობაზე და არა ადმინისტრაციულ პროცესებზე
  • სრული შესაბამისობა კანონმდებლობასთან – ჩვენი ექსპერტები უზრუნველყოფენ ხელფასების გადახდასთან დაკავშირებულ ყველა საკანონმდებლო რეგულაციისა და საგადასახადო ვალდებულებების შესრულებას
  • თანამშრომლების კმაყოფილება და დროული უკუკავშირი – თანამშრომლებთან კომუნიკაციის წარმოება სახელფასო პროცესთან დაკავშირებით შრომატევადი და რუტინული პროცესია, რაც საკმაოდ დიდ დროით რესურსს მოითხოვს. სახელფასო აღრიცხვის აუთსორსინგი გეხმარებათ ყოველ ჯერზე დროულად გქონდეთ დაანგარიშებული ხელფასები და ამავდროულად თანამშრომლობს ჰქონდეთ ზუსტი, დეტალური და დროული ინფ ორმაცია მათი ხელფასების, გადასახადების, ბენეფიტების თუ პასუხისმგებლობების შესახებ
  • Flexibility and transparency – our services will adapt to the current situation in your company and ensure the efficiency of operational processes.
  • რეპორტინგი და ანალიტიკა – ჩვენი სერვისით თქვენ საშუალება გექნებათ ყოველთვიურად მიიღოთ სახელფასო აღრიცხვის თითოეული კომპონენტის შესახებ დეტალური ანალიტიკური ინფორმაცია

Who do we serve?

The service is designed for organizations of various sizes and activities, including:

  • სტარტაპები – ახალგაზრდა კომპანიები, რომლებიც ზრდის ეტაპზე არიან და სურთ თავიდანვე ჩამოაყალიბონ გამართული, ორგანიზაციულ მიზნებთან და კანონმდებლობასთან შესაბამისი სახელფასო პოლიტიკა
  • მცირე და საშუალო ბიზნესები – რომლებსაც სჭირდებათ კვალიფიციური, მაღალი ხარისხის პროფესიული მხარდაჭერა სწორი სახელფასო სისტემის ჩამოყალიბებისთვის, რაც უფრო ეფექტურს გახდის მათ საოპერაციო პროცესებს
  • მსხვილი კომპანიები – სახელფასო ადმინისტრირების და აღრიცხვის აუთსორსინგი ბიზნესს საშუალებას აძლევს ფოკუსირდეს სტრატეგიულ საკითხებზე, მაქსიმალურად შეამციროს საკონონმდებლო რისკები და შესაბამისად მოახდინოს ორგანიზაციული სტრუქტურის ოპტიმიზაცია და რუტინული პროცესების გასტანდარტება
  • International organizationsto whom we offer HR services tailored to the specifics of the local market
  • ტრანსფორმაციის პროცესში მყოფი კომპანიებისთვის – რეორგანიზაციის ან/და ნებისმიერი ცვლილებისას სახელფასო ადმინისტრირების და აღრიცხვის პროცესების სწორად მართვა გეხმარებათ კანონმდებლობასთან დაკავშირებული რისკების შემცირებაში
  • სეზონური ბიზნესებისთვის – ხელფასების დაანგარიშება, ისეთი ბიზნესებისთვის სადაც თანამშრომელთა ანაზღაურება დამოკიდებულია სამუშაოს შესრულების მიხედვით გამომუშავებაზე. payroll წარმოება დიდ სირთულეს და დროთ რესურსს უკავშირდება. სახელფასო ადმინისტრირების და აღრიცხვის აუთსორინგი გეხმარებათ პროცესები გახადოთ სტანდარტიზირებული და მარტივი.

Our approach

  • Diagnostics – We provide a study of the client’s organizational goals, identification of needs and challenges
  • დამკვეთზე მორგებული გეგმა – თქვენი ორგანიზაციული საჭიროებების და სპეციფიკის შესაბამისად ვქმნით კანონმდებლობასთან და ორგანიზაციულ მიზნებთან შესაბამის სახელფასო პოლიტიკას.
  • Partnership – We become a trusted partner for your team, focused on achieving specific goals.
  • High quality of service – We offer consistent, professional service that is trusted by many small, medium and large organizations both in Georgia and abroad.
  • Ongoing support – regular support in the form of expert advice, involvement in specific processes, as well as reporting to the client on the progress of HR processes in the organization
  • Continuous service improvement – We constantly receive feedback from customers, as well as monitor current news and trends in our field in order to make our services even more sophisticated and tailored to customer needs.

*Loialte provides HR services to customers through its affiliated HRM agency hiro.

Contact us today and learn more about the benefits you will receive by partnering with Loialte!

WhatsApp
Contact us

Subscribe to news

    loialte white

    საკონტაქტო ინფორმაცია

    ელ-ფოსტა

    [email protected]

    loialte white

    Contact information