ვებ-გვერდი მუშაობს სატესტო რეჟიმში

სწავლება და განვითარება

Loialte Web სწავლება და განვითარება (WEB) 01

რას ვაკეთებთ?

სწავლების და განვითარების სისტემა კომპანიისთვის მნიშვნელოვანი ინსტრუმენტია, რომელიც არამარტო თანამშრომლების უნარებს ზრდის, არამედ ბიზნესის მდგრადობასა და კონკურენტუნარიანობას უზრუნველყოფს. სწორად შექმნილი და განხორციელებული პროგრამები პოზიტიურ გავლენას ახდენს როგორც ინდივიდუალურ, ისე ორგანიზაციულ შედეგებზე. მომსახურება მოიცავს:

  • პრიორიტეტულად განსავითარებელი პოზიციების იდენტიფიცირება
  • საჭიროებების კვლევისთვის  კითხვარების შემუშავება, კვლევის  ჩატარება და შედეგების ანალიზი
  • შიდა და გარე სწავლების სისტემის შემუშავება
  • ტრენინგის და განვითარების პროგრამების შექმნ
  • საჭირო ტრენინგების ორგანიზება
  • კარიერული რუქის შემუშავება
  • თანამშრომელთა განვითარებისთვის საჭირო შეფასების კრიტერიუმების შემუშავება
  • სწავლების ეფექტიანობის შეფასება და უკუკავშირი

თანამშრომელთა განვითარების  სისტემის არსებობა ორგანიზაციას ეხმარება განავითაროს საკუთარი დასაქმებულების რესურსი და ამით მოიპოვოს მათი ლოიალურობა, ასევე კონკურენტული უპირატესობა ბაზარზე. 

რა გამოგვარჩევს

  • ბიზნესზე ორიენტირებული HR მიდგომები – ჩვენს მიერ განსაზღვრული HR პროცესები  ყოველთვის მიმართულია ბიზნესის ძირითადი მიზნების განხორციელებისკენ, რაც შედეგად განსაზღვრავს ჩვენი მომსახურების წარმატებას
  • პერსონალიზებული მიდგომა – ჩვენ ვქმნით თითოეული კომპანიის საჭიროებებზე მორგებულ სასწავლო და განვითარების სტრატეგიას. საჭიროებისამებრ, ასევე ვერთვებით სისტემის დანერგვისა და პერიოდული მონიტორინგის პროცესში
  • კვლევაზე დაფუძნებული გადაწყვეტილებები – სწავლების და განვითარების სტრატეგიის შემუშავებას წინ უძღვის კვლევითი კომპონენტი. ჩვენ დეტალურად ვიკვლევთ კომპანიის და თანამშრომლების საჭიროებებს და ვაანალიზებთ მიღებულ შედეგებს, რაც შესაძლებლობას გვაძლევს განვსაზღვროთ და დავგეგმოთ ზუსტად ის გადამზადების და განვითარების მიმართულებები, რაც კომპანიას სჭირდება
  • თანამშრომელთა განვითარების გზა – კარიერული რუქის შექმნით თითოეული თანამშრომლისთვის მკაფიო ხდება მათი შესაძლო განვითარების პერსპექტივები, ასევე გასავლელი გზა და კრიტერიუმები, რომელიც უნდა დააკმაყოფილოს იმისთვის, რომ წარმატებული გახდეს კომპანიაში
  • სწავლების შედეგების მუდმივი შეფასება – ჩვენ უზრუნველვყოფთ სწავლების  ეფექტურობის  მუდმივ და ორმხრივ (როგორც კომპანიის ასევე თანამშრომელთა მხრიდან)  შეფასებას და უკუკავშირს
  • მოქნილობა მომსახურების პროცესში – დამკვეთ ორგანიზაციებს მომსახურებას ვუწევთ როგორც დისტანციურად, ისე ჰიბრიდულად, ხოლო საჭიროების შემთხვევაში შესაძლებელია Loialte-ს თანამშრომლის სრულად მივლინება კლიენტის სამუშაო ადგილას
  • მომხმარებლებზე ზრუნვა – Loialte-სთან თანამშრომლობით კლიენტები იღებენ საუკეთესო სამომხმარებლო გამოცდილებას. ეს ჩვენი ერთ-ერთი მთავარი პრიორიტეტია
  • საერთაშორისო პროექტების გამოცდილება – ჩვენს პორტფელში არის მიმდინარე თუ წარმატებით დასრულებული მრავალი პროექტი როგორც საქართველოში, ისე მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანაში (მათ შორის ცენტრალური აზიისა და ახლო აღმოსავლეთის ქვეყნებში)
  • მომსახურება მთელი საქართველოს მასშტაბით – საქართველოს რეგიონებში მუშაობა ჩვენი ერთ-ერთი პრიორიტეტია. Loialte 4 ფილიალით წარმოდგენილია თბილისსა და ბათუმში  თუმცა პროექტებს ვახორციელებთ  საქართველოს ყველა რეგიონში

სარგებელი თქვენი ბიზნესისთვის 

  • თანამშრომელთა ცოდნის და უნარების გაუმჯობესება – სისტემატური ტრენინგები და განვითარებაზე ორიენტირებული პროგრამები გვეხმარება თანამშრომლების კვალიფიკაციის და უნარების გაუმჯობესებაში, რაც მათ უკეთეს შედეგებს განაპირობებს, რაც თავის მხრივ საშუალო და გრძელ ვადაში ბიზნესის პროდუქტიულობის ზრდას იწვევს
  • თანამშრომლების კარიერული განვითარება – სწავლება და განვითარების შესაძლებლობა თანამშრომლებს აძლევს წინსვლის შანსს, რაც დროთა განმავლობაში კომპანიას უზრუნველყოფს ზრდისთვის აუცილებელი საკუთარი კვალიფიციური რესურსით 
  • თანამშრომელთა ლოიალურობა – თანამშრომელთა განვითარებაზე ზრუნვა იწვევს თანამშრომელთა ლოიალურობის გაზრდას, მათი მოტივაციის ამაღლებას, მეტ ჩართულობას პროცესებში და საბოლოოდ სამუშაო პროცესების ეფექტურობი ზრდას
  • თანამშრომელთა შენარჩუნება – კონკურენტულ გარემოში ტალანტების გადაბირება ყველა ბიზნესისთვის ერთ-ერთი ეფექტური სტრატეგიაა, როდესაც ორგანიზაცია ზრუნავს თანამშრომელთა სისტემურ განვითარებაზე, ქმნის ჯანსაღ და განვითარებად გარემოს, უფრო რთული ხდება არსებული თანამშრომლის გადაბირება სხვა კომპანიის მიერ.
  • გრძელვადიანი შედეგების მიღწევა – სწავლება და განვითარება არ არის მხოლოდ მოკლევადიანი ეფექტის მქონე, ის უზრუნველყოფს კომპანიის წარმატებას საშუალო და გრძელვადიან პერსპექტივაში, რადგან თანამშრომლები ისევ კომპანიისთვის იყენებ მათ გაუმჯობესებულ უნარებსა და შეძენილ ცოდნას.

ვის ვემსახურებით?

მომსახურება განკუთვნილია სხვადასხვა ზომის და საქმიანობის ორგანიზაციებისთვის, მათ შორის:

  • სტარტაპები – სწორი სწავლება და განვითარება ეხმარება ახალ გუნდებს მიაღწიონ მაღალ შედეგებს და ეფექტურად გაუმკლავდნენ ბაზრის გამოწვევებს
  • მცირე და საშუალო ბიზნესები – მცირე და საშუალო კომპანიებისთვის სწორი სწავლებისა და განვითარების სისტემა წარმოადგენს აუცილებელ ინსტრუმენტს, რათა მათ მოიპოვონ კონკურენტული უპირატესობა და უზრუნველყონ თანამშრომლების უნარების ზრდა და განვითარების შესაძლებლობები
  • მსხვილი კომპანიები – რაც უფრო მეტი თანამშრომელი ჰყავს კომპანიას, მით უფრო მეტად საჭირო ხდება უწყვეტი პროფესიული განვითარება და უნარების გაძლიერება, რათა ყველა გუნდმა ეფექტურად და საერთო მიზნების გარშემო შეძლოს კოორდინირება
  • საერთაშორისო ორგანიზაციები – რომლებსაც, ვთავაზობთ ადგილობრივი ბაზრის თავისებურებებზე მორგებულ HR მომსახურებას
  • ტრანსფორმაციის პროცესში მყოფი კომპანიებისთვის: რეორგანიზაციის  ან/და ნებისმიერი ცვლილების  შემთხვევაში თანამშრომელთა სწავლება და განვითარება განსაკუთრებით მნიშნელოვანია, რათა გუნდმა შეძლოს და უპასუხოს ახალ მიზნებს და გამოწვევებს

ჩვენი მიდგომა

  • დიაგნოსტიკა – ჩვენ უზრუნველვყოფთ დამკვეთის ორგანიზაციული მიზნების შესწავლას, საჭიროებებისა  და გამოწვევების იდენტიფიცირებას
  • დამკვეთზე მორგებული გეგმა – თქვენი ორგანიზაციული საჭიროებების და სპეციფიკის  შესაბამისად ვქმნით სწავლების და გნავითარების სტრატეგიასა და დეტალურ სამოქმედო გეგმას
  • პარტნიორობა – ჩვენ ვხდებით თქვენი გუნდის სანდო პარტნიორი, რომელიც ორიენტირებულია კონკრეტული მიზნების მიღწევაზე
  • მომსახურების მაღალი ხარისხი – ჩვენ გთავაზობთ თანმიმდევრულ, პროფესიონალურ მომსახურებას, რომელსაც ენდობა მრავალი მცირე, საშუალო თუ მსხვილი ორგანიზაცია როგორც საქართველოში, ისე მის ფარგლებს გარეთ
  • მუდმივი მხარდაჭერა – რეგულარული მხარდაჭერა როგორც ექსპერტული რჩევების, ისე კონკრეტულ პროცესებში ჩართულობის სახით, ასევე დამკვეთისთვის  რეპორტინგის წარმოება ორგანიზაციაში HR პროცესების მიმდინარეობის შესახებ
  • მომსახურების უწყვეტი გაუმჯობესება – ჩვენ მუდმივად ვიღებთ უკუკავშირებს მომხმარებლებისგან, ასევე ვახორციელებთ ჩვენს სფეროში მიმდინარე სიახლეებისა და ტენდენციების მონიტორინგს, რათა ჩვენი სერვისები კიდევ უფრო დახვეწილი და დამკვეთების საჭიროებებზე მორგებული გავხადოთ

*HR სერვისების მიწოდება მომხმარებლებისთვის Loialte უზრუნველყოფს შვილობილი HRM სააგენტო hiro/ჰირო-ს მეშვეობით.  

დაგვიკავშირდით დღესვე და გაიგეთ მეტი იმ სარგებლის შესახებ, რასაც Loialte-სთან თანამშრომლობით მიიღებთ!